Гарантійні зобов'язання
Гарантія на пристрій електронний випарник FLEX діє протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати придбання. При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно:
- звернутися до фірмової точки FLEX, список адрес, дивіться на сайті в розділі КОНТАКТИ. Якщо ви перебуваєте в інших населених пунктах України, телефонуйте на телефон гарячої лінії 0800 - 300 - 121 для узгодження деталей відправки по гарантійним випадком.
- При собі необхідно мати розрахунковий документ, що засвідчує придбання пристрою електронний випарник FLEX;
- документ, що засвідчує вік;
- Пристрій електронної випарник FLEX, коробку, кабель Type-C для зарядки.
Заміна електронного пристрою випарник FLEX неможлива в наступних випадках:
- не представлено розрахунковий документ, що підтверджує придбання девайса електронний випарник FLEX;
- звернення до служби підтримки користувачів сталося по витікання 12 (дванадцяти) календарних місяців з дати придбання девайса електронний випарник FLEX;
- пристрій електронний випарник FLEX має видимі фізичні ушкодження (наприклад, подряпини, невеликі вм'ятини, відколи, інші пошкодження фізичного характеру);
- пристрій електронний випарник FLEX ушкоджень способом, Який викликаний неправильним впровадженням (наприклад, електронні перевантаження, контакт з рідиною, неправильне використання)
- пристрій електронний випарник FLEX має пошкодження і несправності, що з'явилися в результаті спроб самостійно розібрати пристрій.
Заміна здійснюється на Аналогічну модель і колір пристрою електронний випарник FLEX. У разі відсутності в наявності пристрою електронний випарник FLEX відповідної моделі та / або кольору, Авторизований пункт обміну залишає за собою право здійснити заміну пристрою електронний випарник FLEX на пристрій іншої моделі і / або кольору, які є в наявності.
Повернення
Повернення продукції можливе протягом 14 днів з покупки, за умови, що товар не був у використанні, збережений товарний вид продукції та функціональні властивості.
Ви придбали товар у магазині:
- потрібно звернутися у фірмовий магазин FLEX, в якому було здійснено покупку;
- при собі мати чек;
- заповнити заяву, попередньо роздрукувавши її.
Ви придбали товар доставкою Нова Пошта:
- зателефонувати на гарячю лінію: 0 800 300 121 для оформлення замовлення на повернення коштів;
- заповнити заяву, попередньо роздрукувавши її;
- надіслати позиції на повернення разом із чеком та заявою Новою Поштою на дані:
Гайворонська Тетяна, Дніпро, №44, 0635912571. Послуги з доставки сплачує клієнт.
Повернення сплачених коштів, в разі повернення продукції в фірмовому магазині FLEX, відбувається на банківську карту, після перевірки комплектності та стану продукції і на підставі заяви користувача. Термін зарахування коштів може становити кілька банківських днів і залежить від регламенту банківської установи. Повернення сплачених коштів, в разі повернення продукції кур'єрською поштою, відбувається на банківську карту, після перевірки комплектності та стану продукції і на підставі заяви від користувача в термін до 20 (двадцяти) банківських днів. Користувач несе відповідальність за дачу неправдивих реквізитів для повернення коштів. Якщо виникає необхідність в отриманні розрахункового документа, вкажіть дана вимога в заяву, і Продавець направити оригінал. У разі відправки неповного комплекту документів або продукції користувачеві надається 10 (десять) календарних днів, протягом яких Користувач може направить документи або предмети, яких НЕ вистачає. У разі, якщо протягом відведеного терміну продавець не отримає повного комплекту документів та продукції Який необхідний для здійснення повернення, пристрій FLEX і документи, будуть повернуті Покупцеві на його адресу.